שר הפנים אישר לבטל את הבחירות בגני תקווה? • צפו

מוטי הלפרין 1 Comment on שר הפנים אישר לבטל את הבחירות בגני תקווה? • צפו

סערה ברשת: סרטון שפרסם סגן רה"ע גני תקווה, שמכהן בתפקיד מטעם ש"ס, הוא טען כי שוחח עם שר הפנים וכי יש אפשרות לביטול הבחירות כך שלתושבים ייחסך שני מיליון שקלים • סביבת השר הבהירה: "לא נאמרו לו דבר כזה"

מתתיהו בסרטון שפרסם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

play-sharp-fill

סערה ברשת: סגן ראש עיריית גני תקווה שמכהן בתפקידו מטעם מפלגת ש"ס, טל מתתיהו, הצהיר בסרטון שהוציא כי בדק עם שר הפנים ארבל על אפשרות לבטל את הבחירות ו"שהכול יישאר באותו המצב. מתתיהו טוען בסרטון שהוציא, ועורר סערה כאשר פעילי שמאל הפיצו אותו תוך האשמה כי "ש"ס מנסה לבטל בחירות", כי ביטול הבחירות יחסוך מיליוני שקלים לתושבים. בסביבת השר הבהירו היום (רביעי) לכתבנו מרדכי הלפרין, שהשר לא אמר לו דבר כזה.

"תושבי גני תקווה היקרים, יש לי מתנה ענקית בשבילם. שני מיליון שקלים. רוצים לדעת איך? אז ככה, מערכת הבחירות או הבחילות, תלוי איך מסתכלים על זה, עולה לקופה הציבורית שני מיליון שקלים. שני מיליון שקלים! אתם יודעים מה זה אומר? שני מיליון שקלים זה חינוך, זה תרבות, זה ספורט, זה גינון, זה תשתיות, זה כסף שאפשר לעשות בו המון דברים", פתח מתתיהו את דבריו בסרטון ש'חרך' את הרשת.

"חוץ מראש העיר, אף אחד לא באמת הכריז על מועמדות", המשיך מתתיהו את דבריו בסרטון, תוך שהוא מצהיר למעשה על תמיכה בראש העיר המכהן, ליזי דלריצ'ה. "וגם אם מישהו יעשה את זה היום, מסתמא זה לא יהיה רציני. יש מצב, בבדיקה שבדקתי עם שר הפנים, רשימה בהסכמה". מתתיהו מסביר: "משאירים את הכול איך שהוא עכשיו ככה. ראש העיר נשארת עם המנדטים שלה, כל החברים נשארים עם המנדטים שלהם".

"וככה ממשיכים לעבוד בשיא הכוח. עשינו עבודה טובה חמש שנים, יש לנו עוד הרבה מה לשפר, אבל חסכנו שני מיליון שקלים שלכם! אני קורא לכולם: בואו נבטל את הבחירות, נחתום בהסכמה כולנו שאנחנו מבטלים את הבחירות, נשארים אותו מצב, חוסכים לכולנו כסף", הוסיף מתתיהו לסיום, "הכדור בידיים שלכם. ושלא תטעו – אם יש בחירות אנחנו בכול הכוח במשחק". בסביבת שר הפנים משה ארבל, איתם שוחחנו, הבהירו כי מתתיהו לא שמע בכלל על דבר כזה מצד השר.



1 תגובות

מיין תגובות